"ΟΡΕΙΑΣ"

21/04/2019 ➡ Ρέμα - Βαθύλιμνο - Πτερούντα

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
21/04/2019 ➡ Ρέμα - Βαθύλιμνο - Πτερούντα 21/04/2019 ➡ Ρέμα - Βαθύλιμνο - Πτερούντα Ορειβατικός Πεζοπορικός Σύλλογος Λέσβου "ΟΡΕΙΑΣ"

Αυτή την Κυριακή 21 Απριλίου 2019, ξεκινήσαμε από την Μυτιλήνη με πούλμαν για το χωρίο Ρέμα και την Πτερούντα για να συναντήσουμε τους καταρράκτες του Βαθύλιμνου (στον ποταμό Βούλγαρη κοντά στα Χίδηρα).

Ήμασταν 56 πεζοπόροι του ΟΡΕΙΑΣ (με αρχηγό μας τον Δαμιανό), και είχαμε την τύχη να απολαύσουμε την μαγεία των νερών του Βούλγαρη ποταμού, που έτρεχαν ορμητικά από τον καταρράκτη στο Βαθύλιμνο. Και φωτογραφηθήκαμε στο μαγευτικό τοπίο του καταρράκτη. Από εκεί επιστέψαμε στην Πτερούντα. Εκεί κάναμε μια στάση. (Στο μικρό αλλά όμορφο αυτό χωρίο που το βρήκαμε σχεδόν άδειο). Αφήσαμε λίγους φίλους μας εκεί στην Πτερούντα να την περιηγηθούν... Οι υπόλοιποι πήραμε δυνάμεις και συνεχίσαμε από εκεί για ξωκλήσι των "Πέντε Αγίων στο βουνό Λίβανος...

Η διαδρομή ήταν ανηφορική μέσα από κέδρα και ανθισμένα ροδόδεντρα, το τοπίο στο ξωκλήσι των "Πέντε Αγίων" μαγευτικό... Κουρασμένοι... επιστέψαμε στην Πτερούντα και μπήκαμε στο πούλμαν που μας περίμενε εκεί για να μας μεταφέρει σε ταβέρνα της Φίλιας για φαγητό ποτό και χορό. Περάσαμε όμορφα και ευχηθήκαμε και του χρόνου...(ήταν Κυριακή των Βαΐων) και καλό Πάσχα με υγεία σε όλους (56 πεζοπόροι, 13,6 Km, 5 ώρες).

Χάρτης

pterounta

Φωτογραφίες

Επιμέλεια

• Κείμενο:  Αντώνης Χατζηχαραλάμπους
  • Φωτογραφίες:   Ράνια Κεχαγιά, Νίκος Μάγειρας, Βασίλης Ραϊστέλλης, Στέλλα Αντωνίου, Χρίστος Κώνστας
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « 14/04/2019 ➡ Ανεμώτια - Προφήτης Ηλίας - Κρυφή